fbpx

napad

Radio-televizija Republike Srpske i bivši urednik informativnog programa javnog servisa Siniša Mihailović moraju da plate 5.000 maraka novinaru BN televizije Vladimiru Kovačeviću zbog klevete.

Tako je u prvostepenom postupku presudio Osnovni sud u Banjoj Luci.

Nakon što je 26. avgusta 2018. godine pokušano ubistvo na Kovačevića, RTRS je na svom portalu prenijela tekst "Puzajući državni udar u Republici Srpskoj! Ne žele izbore, ruše vlast na ulici!" u kojem stoji da je Kovačević dobio 80.000 dolara od USAID-a.

Nakon svega Kovačević za N1 kaže: "Presudom je potvrđeno da ni jedan navod iz spornog teksta nije tačan. Imam osjećaj da je tekst na neki način plasiran da opravda napad na mene koji se desio šest dana prije objave teksta. Bojim se da ni ovo neće biti dovoljna opomena da se ne stavljaju ljudima mete na čelo lažima izrečenim na njihov račun. Jasno je kao dan da se radilo o smišljenoj kleveti, a ne o slučajnoj grešci".Zbog prenošenja istog teksta uslijediće i spor protiv drugih medija.

Klub novinara Banjaluka ranije je reagovao na sporni tekst i objavu. Osuđen je "sramotan i neprimjerenen postupak nekih medija u RS, prije svega na RTRS i ATV" .

Oni su prenijeli tekst iz tabloida Informer iz Srbije u kome navode da je Vlamidir Kovačević dobio veliki novac od nekih stranih organizacija. Upućen je apel medijima da prestanu prenositi nepotpisane i izmišljene tekstove.

N1

Dozvoljeno je dijeljenje i kopiranje sadržaja ovog portala na druge portale, stranice ili blogove, uz obavezno navođenje izvora.

NAJNOVIJE U KATEGORIJI

NAJNOVIJE NA PORTALU

Vijesti - Arhiv

Februar 2020
Pon Uto Sri Čet Pet Sub Ned
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 1