fbpx

1kleveta

Osnovni sud u Banjaluci donio je presudu po kojoj Radio-televizija Republike Srpske advokatu iz Dervente Šerifu Isakoviću mora da isplati 5.000 KM na ime naknade za duševnu bol zbog klevete.

Šerif Isaković je tužio RTRS 24. novembra 2016. godine i dokazao da su novinari i urednici Javnog servisa objavili neistinu u centralnoj informativnoj emisiji "Dnevnik 2" od 15. septembra 2016. godine. RTRS je prilogu pod nazivom "Derventa-šestoro uhapšenih zbog zloupotrebe biračkog prava" objavio da je među šestoro uhapšenih u Derventi zbog "zloupotrebe biračkog prava" bio uhapšen i Isaković.

Prema prvostepenoj presudi Osnovnog suda u Banjaluci od 4. januara ove godine, RTRS će morati da na ime naknade za nematerijalnu štetu i klevetom prouzrokovanu duševnu bol Isakoviću isplati 5.001 KM sa pripadajućom kamatom od dana presude i sudskim troškovima u iznosu od 2.857 KM.

Ključni dokazi da je RTRS objavio laž bile su informacije - Okružnog javnog tužilaštva, da protiv Šerifa Isakovića nije vođen krivični postupak, kao i informacija MUP RS, CJB Doboj, kojom je potvrđeno da Isaković nije privođen niti saslušavan u vrijeme kada je to RTRS objavio.

Osim toga, RTRS će morati da u Dnevniku objavi izvinjenje koje glasi: Javno se izvinjavamo advokatu Šerifu Isakoviću zbog lažnih navoda koje smo iznijeli u prilogu objavljenom dana 15.09.2016. godine u informativnoj emisiji "Dnevnik 2" pod naslovom "Derventa-šestoro uhapšenih zbog zloupotrebe biračkog prava" jer informacija da je među uhapšenima bio advokat Šerif Isaković nije tačna".

Takođe, u istoj emisiji nakon izvinjenja RTRS mora da objavi i ovu presudu i obaveže novinara i urednika emisije na solidarnu nadoknadu nematerijalne štete koju je zbog klevete sud dosudio.

RTRS je nedavno izgubio i sudski spor protiv bivšeg predsjednika SDS Mladena Bosića, koji je takođe podnio tužbu zbog klevete, a kome će Javni servis morati da plati 6.000 KM na ime nematerijalne štete.

Osnovni sud u Brčko Distriktu je presudio, a Apelacioni potvrdio, da je RTRS emitovala lažnu vijest 13. maja 2016. godine kada je objavila da je Soroš finansirao opozicione lidere, uključujući i tadašnjeg predsjednika SDS Mladena Bosića.

(Istinito)

Dozvoljeno je dijeljenje i kopiranje sadržaja ovog portala na druge portale, stranice ili blogove, uz obavezno navođenje izvora.

NAJNOVIJE U KATEGORIJI

NAJNOVIJE NA PORTALU

Vijesti - Arhiv

Februar 2020
Pon Uto Sri Čet Pet Sub Ned
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 1