Zemlja se zapravo sastoji od dvije planete!

Naučnici su otkrili da se Zemlja prije 4,5 milijarde godina sudarila s puno manjom planetom "Tejom", a nakon udarca su se formirale Zemlja i Mjesec.

56b0f9eb daf4 4510 8ca1 1c3a0a0a0a6c zemlja 690x480

Ranije se smatralo da je mala planeta "Teja" okrznula Zemlju tolikom silom da su se dvije planete doslovno stopile u jednu i od toga je nastao Mjesec, ali da je to slučaj, Mjesec bi u cjelosti imao različit hemijski sastav od Zemlje jer bi, većinom, bio sastavljen od Teje.

Naučnici sa Univerziteta u Kaliforniji (UCLA) navode da to nije tačno. Analizirali su kamenje sa Mjeseca i otkrili da nema hemijski sastav koji bi ukazivao na neku drugu planetu.

Također navode da izotopi kisika nisu različiti između Zemlje i Mjeseca i da to pokazuje kako je Teja ravnomjerno pomiješana sa sastavom Zemlje.

Sudar sa Tejom se navodno dogodio 100 miliona godina nakon što je Zemlja formirana.

Da je Teja okrznula Zemlju, Mjesec bi se uglavnom sastojao od tog planeta i imao bi drukčije izotope kisika, tvrde naučnici.

Ovu je teoriju 2012. godine počeo proučavati srpski naučnik Matija Ćuk sa Instituta SETI i Sarah Stewart, profesorica na kalifornijskom univerzitetu "Davis".

Novi.ba